• 1399/12/09
  • - تعداد بازدید: 309
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

هم اندیشی مسوولان حوزه سلامت کازرون با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در راستای اجرای منسجم تر طرح شهید "سلیمانی"

1399/12/09


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون با هدف انسجام بخشیدن اقدامات تیم های مراقبت و رهگیری و پایش و نظارت طرح شهید حاج "قاسم سلیمانی" با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" در این دیدار با اشاره به گذشت سیزده ماه از آغاز اپیدمی کرونا در کشور و پشت سر گذاشتن سه موج از بیماری، گفت: با توجه به شناسایی چند بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی با قدرت سرایت بیشتر از نوع قبلی، تقویت تیم های طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری امری ضروری است.

 
 

او ضمن ارایه اقدامات انجام شده در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس جهش یافته، از بسیجیان فعال در تیم های مراقبت و رهگیری خواست هنگام مراجعه به منازل بیماران کووید19،  علاوه بر رهگیری تمام افراد در تماس نزدیک با این بیماران و انجام تست سریع تشخیص کرونا برای دست کم 6 نفر از آنها، نسبت به ثبت مشخصات دقیق بیماران اقدام کنند.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان با اشاره به در پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و اوج شلوغی بازار در روزهای پایان سال، بر ضرورت تشدید بازدید های مشترک بازرسان سلامت محیط با بسیجیان از اصناف مختلف و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، تاکید کرد.

برامکی ضمن قدردانی از همراهی بسیجیان با اعضای تیم سلامت در طول یک سال گذشته به ویژه در طرح شهید سلیمانی، اضافه کرد: ادبیات جنگ امروز در جبهه مقابله با کرونا نیازمند آگاهی، برنامه ریزی و نظم و انضباط است که خوشبختانه نیروهای کاردان بسیج از این خصوصیت برخوردارند.

 
 

این نشست با حضور سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، "حسین ارشادی" مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه کازرون و جمعی از فرماندهان تیم های عملیاتی طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37796
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید