• 1402/01/25
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نخستین نشست هماهنگی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون با مسوولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید "پیرویان" در سال 1402

1402/01/25

نخستین نشست هماهنگی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون با مسوولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید "پیرویان" این شهرستان در سال 1402، با حضور رئیس شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشت شبکه پیرامون شیوه نظارت تیم کارشناسان مرکز بهداشت از مراکز خدمات جامع سلامت، واحدهای بهداشتی زیرمجموعه و پایگاه‌های پزشک خانواده شهری نکاتی عنوان کرد و از کارشناسان خواست پیشنهادات خود را در راستای اجرای بهتر برنامه های نظارتی و پایش عملکرد پزشکان خانواده ارائه دهند.

 
 

زهرا طهماسبی همچنین با اشاره به نشست ارزیابی میزان دستیابی شبکه بهداشت کازرون به شاخص های تفاهم نامه بهداشتی در سال 1401 از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در روزهای آینده، بر ضرورت استخراج شاخص‌ها از سامانه سیب و جمع آوری مستندات اقدامات انجام شده از سوی کارشناسان ستادی تاکید کرد.

 
 

 تأکید رییس شبکه به کارشناسان ستادی بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی در سال جاری و ارائه گزارش عملکرد خود، پایان بخش این نشست بود.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 76860
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید