• 1400/09/19
  • - تعداد بازدید: 388
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

دیدار جمعی از مسوولان حوزه سلامت با خانواده زنده یاد "فرشته شهریاری" به مناسبت روز پرستار

1400/09/19

سرپرست فرمانداری ویژه کازرون و جمعی از کارکنان حوزه سلامت به مناسبت روز پرستار با خانواده زنده یاد "فرشته شهریاری" پرستار مرکز درمانی بالاده، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه ضمن گرامیداشت میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: مشیت الهی بر آن شد که این پرستار متعهد و مسوولیت پذیر، در آغاز راه حرفه پرستاری و خدمت به مردم بخش جره و بالاده، و در زمان انجام خدمت دچار سانحه رانندگی آمبولانس و مصدومیت شود و پس از روزها تحمل درد و رنج دعوت حق را لبیک گوید.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه درگذشت مرحومه شهریاری موجب تالم خاطر جامعه سلامت شهرستان کازرون به ویژه کارکنان مرکز شبانه روزی بالاده شده است، افزود: ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده آن بزرگوار، از خداوند متعال می خواهم روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا (س) محشور نماید و به بازماندگانش صبر جزیل عنایت فرماید.

در این آیین "امیرحسین مرادی" سرپرست فرمانداری ویژه، "حجت اله محمدی" مسوول حراست و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان، "مریم پیرالو" مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ولیعصر (عج) و جمعی از کارکنان این مرکز درمانی حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51633
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید