• 1399/11/04
  • - تعداد بازدید: 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

برگزاری وبینار آموزشی "ازدواج سالم" برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کازرون

1399/11/04


کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون از برگزاری وبینار آموزش ازدواج سالم ویژه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "زهرا داودی" با بیان اینکه ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است که بر تمام وجوه زندگی و آینده فرد تاثیر می گذارد، گفت: با هدف ترویج ازدواج سالم در جوانان و کمک به آن ها برای انتخاب همسر مناسب این وبینار آموزشی برگزار شد.

کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت شهید پیرویان و مدرس این دوره آموزشی گفت: اکثر جوانان به جای وقت گذاشتن برای انتخاب شریک زندگی مناسب، وقت و انرژی خود را صرف برگزاری مراسم ازدواج می کنند.

 
 

"رقیه مهرآوران" افزود: یکی از دلایل مهم و در واقع پیش نیاز برخورداری جوانان از یک زندگی زناشویی موفق، خودشناسی یا خودآگاهی است چون مسیر رسیدن به تکامل و سعادتمندی از درون خود فرد شروع می شود.

او خودآگاهی را شناخت ویژگی های مثبت و منفی شخصیتی عنوان و اضافه کرد: با شناخت این ویژگی ها می توان نقاط مثبت را تقویت و نقاط منفی شخصیت را از بین برد.

 
 
این کارشناس سلامت روان به جوانان توصیه کرد: با تفکر منطقی، تلاش و کوشش، شناخت آگاهانه، مطالعه و آموزش های گروهی در مراکز درمانی یا کلینیک های روانشناختی و جلسات مشاوره ای برای تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار اقدام کنند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36045
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید