• 1399/10/09
  • - تعداد بازدید: 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

آموزش شیوه اجرای طرح شهید حاج "قاسم سلیمانی" به بانوان بسیجی کازرون

1399/10/09


نشست آموزش اجرای طرح شهید حاج "قاسم سلیمانی" ویژه بانوان بسیجی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشتی این شبکه هدف از اجرای طرح محله محور و خانواده محور شهید سلیمانی را مدیریت و کنترل بیماری کووید19 با مشارکت نیروهای بهداشتی، بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی عنوان و اضافه کرد: موفقیت در این طرح نیازمند حمایت و مشارکت عموم مردم است.

 
 

"زهرا طهماسبی" با اشاره به وظایف تیم های مراقبتی عمومی ، نظارتی و حمایتی بر اجرای دقیق طرح از سوی تیم های عملیاتی تاکید کرد.

در ادامه کارشناس مسوول واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون ضمن تاکید بر نقش موثر آموزش در افزایش آگاهی مبتلایان به کووید19 نسبت به بیماری خود، در خصوص علایم بیماری، راه های انتقال، معرفی گروه های پرخطر، شرایط حفظ قرنطینه خانگی و تغذیه دوران نقاهت نکاتی عنوان کرد.

"فاطمه بنیادی" با اشاره به اینکه مهمترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کویید 19 رعایت اصول خودمراقبتی است  از بسیجیان خواست که در آموزش های ارایه شده به مردم بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه وضعیت سلامت خود، تاکید کنند.

آموزش شیوه گندزدایی و تکمیل چک لیست مراقبت عمومی از سوی مهندس "محمد مفتح" و مهندس "مجتبی نوروزی" از دیگر موضوعات آموزش داده شده در این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34920
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید