شبکه بهداشت و درمان کازرون
نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان با مسوولان و ناظران مراکز خدمات جامع سلامت کازرون با محوریت بررسی شاخص های بهداشتی
نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان با مسوولان و ناظران مراکز خدمات جامع سلامت کازرون و با هدف بررسی شاخصهای بهداشتی، برنامههای مراقبتی و رفع مشکلات موجود در حوزه ارائه خدمات سلامت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محمد دوله" در این نشست با تأکید بر اهمیت مراقبتهای بهداشتی در ارتقای سلامت جامعه، خواستار تلاش بیشتر برای بهبود و افزایش شاخصهای بهداشتی در تمامی مناطق تحت پوشش شد.
او بر ضرورت اجرای دقیق برنامههای سلامت خانواده، مراقبت از بیماریهای غیرواگیر بهویژه بیماریهای دیابت و فشار خون، تأکید و اضافه کرد: شناسایی بهموقع بیماران، پیگیری مستمر و ارائه آموزشهای لازم به گروههای هدف، نقش مهمی در پیشگیری از عوارض این بیماریها دارد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای رفع مشکلات زیرساختی مراکز و خانههای بهداشت افزود: خوشبختانه فرآیند رفع مشکلات موجود در خانههای بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت در حال انجام است و تلاش میشود شرایط مناسبتری برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود.

او همچنین از پیگیری و رفع مشکلات مربوط به شارژ اینترنتی واحدهای بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: دسترسی پایدار به امکانات ارتباطی از الزامات ارائه خدمات مطلوب است و این موضوع با جدیت در حال پیگیری و رفع است.
موضوع ساماندهی و ارائه خدمات بهداشتی به اتباع خارجی به ویژه انجام غربالگری مالاریا در این جمعیت نیز از موارد تاکید شده از سوی مهندس "محمد احمدی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون بود.
بیان مسایل و مشکلات و ارایه راهکارهای لازم برای بهبود فرآیند خدمات رسانی و ارتقای شاخصهای سلامت از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
نظر دهید