شبکه بهداشت و درمان کازرون
نشست بررسی چالش های مراقبان سلامت بخش خصوصی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون
در نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون با مراقبان سلامت بخش خصوصی، چالش ها و مشکلات این گروه از ارایه دهندگان خدمت در نظام سلامت، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، سرپرست شبکه در این نشست با تأکید بر نقش مهم مراقبان سلامت در ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان، گفت: تعامل و همکاری مؤثر میان بخش دولتی و خصوصی، میتواند زمینهساز ارتقای شاخصهای سلامت و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی باشد.

دکتر "محمد دوله" افزود: شناسایی مشکلات و چالشهای موجود و تلاش برای رفع موانع پیش روی مراقبان سلامت، از اولویتهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون است و برگزاری این نشستها فرصتی مناسب برای تبادل نظر و دستیابی به راهکارهای عملیاتی محسوب میشود.
در ادامه این نشست، مراقبان سلامت بخش خصوصی به بیان مسائل، دغدغهها و مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود پرداختند و کارشناسان حاضر نیز ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، راهکارهای لازم را ارائه دادند.

این نشست با هدف تقویت همکاریهای بینبخشی، بهبود روند ارائه خدمات سلامت و بررسی راهکارهای رفع چالشهای موجود در حوزه مراقبتهای بهداشتی بخش خصوصی و با حضور مهندس "محمد احمدی" معاون بهداشت، کارشناسان واحد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت و جمعی از مراقبان سلامت بخش خصوصی برگزار شد.
نظر دهید