شبکه بهداشت و درمان کازرون
تساوی تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان کازرون مقابل تیم نیروی انتظامی در مسابقات جام غدیر شهرستان
تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان کازرون در نخستین بازی خود مقابل تیم نیروی انتظامی در مسابقات "جام غدیر" شهرستان، به تساوی رسید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازروت، مسوول تربیت بدنی شبکه با بیان اینکه مسابقات فوتسال ادارات شهرستان کازرون با نام «جام غدیر» و با حضور ۱۱ تیم از نهادها و ارگانهای مختلف شهرستان آغاز به کار کرده است، گفت: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط میان کارکنان و تقویت روحیه ورزش همگانی در دو گروه مجزا قرعهکشی شده و بر اساس جدول مسابقات، تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان کازرون در گروه دوم این رقابتها قرار گرفته است.

"ابراهیم ملک زاده" افزود: در نخستین دیدار از مسابقات، تیم شبکه بهداشت در یک رقابت حساس و نفسگیر به مصاف تیم قدرتمند نیروی انتظامی رفت و بازیکنان شبکه بهداشت با نمایش یک بازی منسجم و تکنیکی، در نهایت موفق شدند این دیدار را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسانند و اولین امتیاز خود را در جدول گروه دوم ثبت کنند.
او ادامه داد: در گروه دوم این مسابقات، علاوه بر شبکه بهداشت و نیروی انتظامی، تیمهای اداره زندان، دادگستری، نیروی زمینی ارتش و بانک پارسیان نیز حضور دارند که در روزهای آتی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
مسوول تربیت بدنی شبکه حضور دکتر "محمد دوله" سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون در محل برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات در سالن شهید "فهمیده" و تماشای نزدیک بازی تیم شبکه را جلوهای از توجه ویژه وی به مقوله ورزش و ارتقای سلامت جسمانی همکاران دانست و اضافه کرد: این حمایت معنوی و حضور میدانی، علاوه بر ایجاد شور و نشاط مضاعف در میان اعضای تیم، نشاندهنده اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای بهرهوری و تقویت روحیه همدلی در مجموعه شبکه بهداشت و درمان است.
ملک زاده ضمن قدردانی از تلاش بازیکنان و کادر فنی، برای تیم شبکه در ادامه مسیر و بازیهای پیشرو، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
نظر دهید