الکترونیک شدن فرآیند درخواست مرخصی بدون حقوق
الکترونیک شدن فرآیند درخواست مرخصی بدون حقوق
باستحضار میرساند در راستای کاهش مراجعات کارکنان به ستاد دانشگاه و بهبود و تسریع در انجام فرآیندها و افزایش رضایتمندی همکاران محترم ، فرآیند درخواست و پیگیری مرخصی بدون حقوق در سامانه کارمند طبق فرآیند زیر پیاده سازی گردیده است . خواهشمنداست دستورفرمائید اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت پذیرد .
الف) فرایند درخواست اعطا و تمدید مرخصی بدون حقوق : سامانه کارمند / خدمات الکترونیک / خدمات پرسنلی
ب ) فرآیند پیگیری درخواست اعطا و تمدید مرخصی بدون حقوق : سامانه کارمند / پیگیری / پیگیری درخواست
لازم است مسئولین محترم منابع انسانی قبل از تایید درخواستها موارد زیر را بررسی و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمایند:
1) اطلاعات مربوط به سوابق تعهد استخدامی کلیه پرسنل را لغایت تاریخ 30 فروردین 1401 در سامانه رشد قسمت پرونده الکترونیک کارمند بخش سوابق تعهد استخدامی ثبت گردد.
2) تسویه حساب مالی و اموالی ، قبل از صدور حکم مرخصی بدون حقوق الزامی است .
3)درخواست مرخصی بدون حقوق کارمند در قسمت کارتابل وظایف سامانه رشد قابل مشاهده می باشد.
4) بر اساس اطلاعات سامانه حضور و غیاب ، پس از محاسبه میزان مرخصی استحقاقی و مشخص کردن تاریخ دقیق مرخصی بدون حقوق نسبت به تائید یا رد اولیه درخواست اقدام گردد.
5) در صورت لزوم مستندات مورد نیاز در قسمت پیوست درخواست مرخصی بدون حقوق به طور مثال گواهی اشتغال به تحصیل بارگزاری گردد.
6) پس از تائید نهایی در خواست متقاضی و صدور حکم مربوطه ، مرخصی بدون حقوق در سامانه حضور و غیاب ثبت گردد.
نظر دهید