• 1398/10/14
  • - تعداد بازدید: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گردهمایی مسوولان و کارشناسان مبارزه با بیماری های غیرواگیر قطب کازرون در راستای اجرای برنامه ژنتیک اجتماعی

1398/10/08

روسا، معاونان بهداشتی و کارشناسان مبارزه با بیماری های غیرواگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان های کازرون، ممسنی، رستم و کوهچنار، به منظور هم اندیشی در راستای اجرای اهداف برنامه ژنتیک اجتماعی، گرد هم آمدند.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهید پیرویان گفت: مسوولان و کارشناسان مبارزه با بیماری های غیرواگیر قطب کازرون، در نشست هفکری و هماهنگی اجرای ملزومات برنامه ژنتیک اجتماعی، به بیان نقطه نظرات و تجربیات خود در زمینه تالاسمی و غربالگری نوزادان پرداختند.
 
 
 
 

"طاهره بیاتی" افزود: تلاش برای راه اندازی مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان ممسنی با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان کازرون و انجام آزمایش های تکمیلی پیش از ازدواج زوج های ممسنی در شهرستان کازرون، در صورت تامین اعتبار و تجهیزات آزمایشگاهی لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مصوبات این نشست بود.

پایان بخش این نشست که با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی این شبکه و کارشناسان آزمایشگاه شبکه های بهداشت و درمان رستم، کوهچنار و نورآباد برگزار شد، بازدید از مراکز غربالگری نوزادان، مرکز مشاوره ژنتیک و مرکز انجام آزمایشات پیش از ازدواج بود.

 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 17904
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید