• 1399/07/15
  • - تعداد بازدید: 361
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

گرامیداشت هفته ملی سالمند در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/07/15


از سوی واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون به مناسب هفته ملی سالمند، تعدادی عصای دستی به سالمندان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهید پیرویان گفت: هفتم تا سیزدهم مهر، هفته ملی سالمند، فرصتی برای حفظ و ارتقای سلامت و منزلت سالمندان، ایجاد شرایط لازم برای خود مراقبتی و دسترسی آسان آنها به انواع خدمات و حمایتهای لازم، ارتقای مهارتها و توانمندی ها، مشارکت اجتماعی و آموزش شیوه زندگی سالم برای رسیدن به سالمندی پویا است.

 
 

"محبوبه خورشیدی فرد" افزود: امسال با توجه به پاندمی کروناویروس شعار هفته ملی سالمند " کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان" انتخاب شده است که در همین راستا تعدادی عصای دستی تهیه و در آیینی به سالمندان نیازمند اهدا شد.

در این آیین دکتر "بندر برامکی" رییس، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون، "عصمت قاسمی" کارشناس برنامه سالمندان واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهید "پیرویان، "بیژن سهرابی" رییس و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30503
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید