• 1400/12/04
  • - تعداد بازدید: 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه سلامت فارس

1400/12/04


مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه سلامت فارس در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بوجه کشور و مسوول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور، پیگیری شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دیدار با مهندس «سعید جغتایی» رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بوجه کشور و مسوول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور، ضمن پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه سلامت فارس، نسبت به تحقق مصوبات این سفر، تاکید کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این نشست هم اندیشی، حجم بالای خدمات مجموعه سلامت فارس را نیازمند توسعه منابع و زیرساخت ها لازم دانست که به عنوان مهم ترین محور مجموعه مدیریتی دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

 

مهندس «سعید جغتایی» رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بوجه کشور و مسوول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور نیز در این نشست نسبت به پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه سلامت فارس و موارد مطرح شده، اعلام حمایت کرد.

در ادامه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و در خصوص پیگیری پروژه ها و اعتبارات دانشگاه به تبادل نظر پرداختند.

 

در این دیدار و نشست هم اندیشی، دکتر «سالار خواجه پور» مدیریت توسعه منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را همراهی می کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 55721
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید