• 1400/12/23
  • - تعداد بازدید: 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

پیشگیری از بروز حوادث تلخ در چهارشنبه آخر سال با نظارت خانواده ها بر رفتارهای فرزندان

1400/12/23

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون بر ضرورت نظارت خانواده ها بر اعمال و رفتار فرزندان در برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" در نشستی که با هدف پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال در شبکه برگزار شد، با بیان اینکه جشن چهارشنبه سوری برای ما ایرانیان مظهر پاکیزکی، سلامت و نشاط است، گفت: در سال های اخیر این آیین با آتش افروزی های مخرب و انفجار ترقه های خطرناک به یک رویداد پرمخاطره تبدیل شده است.

او افزود: خانواده ها از برگزاری آیین چهارشنبه سوری ممانعت نکنند بلکه با نظارت بر رفتار فرزندان خود، زمینه برپایی این آیین در فضایی بدون بروز خطرات جدی را فراهم آورند.

 
 

رییس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه طی چند روز گذشته، 5 مصدوم ناشی از انفجار ترقه به بیمارستان ولیعصر (عج) مراجعه کرده اند، اضافه کرد: مجموعه اورژانس 115 و بیمارستان ولیعصر (عج) آماده خدمت رسانی به مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال هستند، اما انتظار داریم با نظارت بیشتر خانواده ها شاهد بروز آسیب های جدی در این آیین نباشیم.

او با اشاره به الگوپذیری کودکان، نوجوانان و جوانان از همسالان خود، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش کازرون، آموزش های پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه سوری از سوی آموزگاران مدارس، در کلاس های حضوری و غیرحضوری، به دانش آموزان ارایه خواهد شد.

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسوولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون، با برنامه ریزی واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56684
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید