• 1402/02/14
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

پیام مسوولان حوزه سلامت کازرون به مناسبت پانزدهم اردیبهشت روز ماما

1402/02/14

مسوولان حوزه سلامت کازون با ارسال پیامی مشترک پانزدهم اردیبهشت، روز ماما، را به تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.

 
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در متن پیام دکتر "محسن معینی" و "زهرا طهماسبی" آمده است:

ادامه هستی در گرو تداوم برق شادمانه نگاه مادران و لبخند روشن و معصومانه نوزادان است و سلامتی این عزیزان مدیون تلاش شبانه روزی و بدون چشم داشتی است که برای مراقبت آنان به کار گرفته شده است.

جامعه مامایی، دانش و مهارت حرفه‌ای را به زیور ایثار، ایمان و از خود گذشتگی آراسته و توفیقات چشمگیری در زمینه تامین سلامت مادران و نوزادان ایفا می کنند.

روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت و تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه جامعه مامایی است که به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده ها بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت برای تامین سلامت مادر و کودک و به‌ عنوان مراقب سلامت شاغل در پایگاههای سلامت در حال خدمت به مردم هستند.

این روز را به تلاشگران جامعه مامایی به ویژه ماماهای شاغل در مرکز بهداشت شهید "پیرویان"، مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت شهرستان کازرون تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنها را در تمامی عرصه های زندگی از خداوند منان خواستاریم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 78079
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید