• 1400/03/13
  • - تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

پیام تسلیت رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون به مناسبت سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)

1400/03/13

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با ارسال پیامی چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی (ره) را به مردم شریف این شهرستان و کارکنان حوزه سلامت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در متن پیام دکتر «بندر برامکی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستمدیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

قیام خونین 15 خرداد 1342، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15خرداد را به مردم انقلابی شهرستان کازرون تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 42441
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید