• 1399/12/29
  • - تعداد بازدید: 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

پیام تبریک معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون به مناسبت فرارسیدن سال 1400 هجری شمسی

1399/12/29


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون با ارسال پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به کارکنان حوزه سلامت شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در متن پیام "زهرا طهماسبی" آمده است:

بسم الله الر حمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر نوروز با تمام زیباییهایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.

اکنون این آغاز را فرصتی می دانم که از تلاش ها و زحمات ارزنده همکاران عزیز تشکر و قدردانی نمایم، چرا که در طول سیزده ماه گذشته که همه جامعه درگیر مقابله با بیماری کرونا بوده‌اند و اقدامات پیشگیرانه را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند، همکاران ما در صف مقدم مبارزه با کرونا تمام تلاش خود را وقف خدمت به مردم شریف شهرستان نموده‌اند.

بی تردید روزهای خوب پیروزی بر این ویروس منحوس به زودی فرا خواهد رسید و سلامت و آرامش بار دیگر مهمان خانه های هموطنان عزیزمان خواهد شد.

در خاتمه، حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به همشهریان عزیز و همکاران گرامی در حوزه سلامت شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای این عزیزان مسئلت می‌نمایم.

زهرا طهماسبی

معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهید پیرویان کازرون

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38829
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید