• 1400/12/22
  • - تعداد بازدید: 204
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

پیام تبریک مسوولان حوزه سلامت کازرون به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

1400/12/22


رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون با ارسال پیامی مشترک، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در متن پیام دکتر "بندر برامکی" و "زهرا طهماسبی" آمده است:

دوران جوانی یکی از با ارزش ترین دوران زندگی است که در این دوران بسیاری از رفتارهای تاثیرگذار بر سلامت و شیوه زندگی شکل می گیرد و در حقیقت این سنین بهترین فرصت برای سرمایه گذاری سلامت در جهت بهبود و روند شاخص های سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی جوانان است.

جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می‌تواند افتخار آفرین و شگفتی ساز باشد.

جوانان زمینه ساز اعتلا، پویایی، رشد و پیشرفت جامعه هستند، جامعه ای که جوانان آن با نشاط و امید به فرداهای روشن، تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام کنند یقیناً در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار می گیرند.

در حوزه سلامت توجه به موضوع سلامت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است به ویژه با توجه به بحران کنونی همه گیری کووید19، توصیه ما به جوانان انجام خودمراقبتی با مشارکت در برنامه واکسیناسیون علیه کرونا و پیشگیری از رفتارهای پرخطر به ویژه در آیین چهارشنبه آخر سال است.

ضمن تبریک روز جوان به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی به ویژه جوانان شهرستان کازرون، توفیق و سربلندی روز افزون جوانان غیور و سرافراز کشورمان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56651
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید