• 1400/12/29
  • - تعداد بازدید: 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

پیام تبریک مسوولان حوزه سلامت کازرون به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

1400/12/29


رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با ارسال پیامی مشترک، فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو را به مردم شهرستان به ویژه کارکنان حوزه سلامت تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در متن پیام دکتر "بندر برامکی" و "زهرا طهماسبی" آمده است:

بسم  الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار

یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال

حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

نوروز یک آیین باستانی، زمانی برای بازآفرینی و سرآغازی دوباره بر تجدید ارادت ها، یکدلی، محبت های خالصانه، زدودن کدورت ها و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت است.

بر ما سالی گذشت که فراز و فرودهای فراوانی با خود به همراه داشت، سالی که تلاش جهادگونه همکاران حوزه سلامت برای حمایت از سلامت جامعه را نظاره‌گر شدیم که بدون شک جهاد سلامت همه همکارانم برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی و ایرانیان را رقم خواهد زد.

در طول دو سال گذشته که همه جامعه درگیر مقابله با بیماری کرونا بوده‌اند و اقدامات پیشگیرانه را در سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند، همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با این ویروس، تمام تلاش خود را وقف خدمت به مردم کرده اند.

اگر چه زندگی همه ما تحت تاثیر این پاندمی قرار گرفته و به دلیل پیشگیری از ابتلا به بیماری، ایامی در کنار هم بودن را تجربه نکرده ایم، اما امید داریم با مشارکت همگانی عموم مردم در تکمیل برنامه واکسیناسیون علیه کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، در سال جدید از بحران همه گیری کووید19 رهایی یابیم.

بر خود وظیفه می‌دانیم که از تمامی تلاش‌های دلسوزانه و همت بلند تک تک همکاران گرامی تشکر و قدردانی کنیم و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، امیدواریم در سال 1401 شاهد بهروزی و سلامتی برای همکاران گرامی و خانواده محترمشان و نیز موفقیت‌های بیشتر برای حوزه سلامت شهرستان باشیم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 57039
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید