• 1400/05/31
  • - تعداد بازدید: 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

پیام تبریک رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون به مناسبت روز پزشک

1400/05/31


رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون با ارسال پیامی مشترک یکم شهریور، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، را به جامعه پزشکان این شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در متن پیام دکتر "بندر برامکی" و "زهرا طهماسبی" آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از وجود مفاخر بزرگ علمی و فرهنگی آکنده است و در این میان شیخ الرئیس ابوعلی سینا نابغه بزرگ مشرق زمین از آن جمله انسان های حکیم، طبیب، فیلسوف و اندیشمند بود که جسم و جان بشری را درمان می کرد و در این راستا خالق شگفتی‌های فراوانی شد.

یکم شهریور زاد روز این دانشمند بزرگ فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

بی شک تلاشهای ایثارگرانه و از خود گذشتگی دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله پزشکان که در این شرایط دشوار پاندمی ویروس کرونا، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با این ویروس منحوس و درمان بیماران مبتلا آمده اند، بر کسی پوشیده نیست؛ این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که جامعه پزشکی در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر میهن عزیزمان به ویژه همکاران ارجمند در مراکز بهداشتی و درمانی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، توفیق روزافزون و سرافرازی آنها را در ارایه خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان خواهانیم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 45591
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید