• 1400/10/01
  • - تعداد بازدید: 130
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می شود

1400/10/01


با هدف زنده نگه داشتن و ترویج مکتب ولایت مداری شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری مجموعه سلامت استان، به مدت چهل روز به اجار درمی آید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه در این آیین با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن و ترویج مکتب ولایت مدارانه حاج «قاسم سلیمانی» در راستای اشاعه فرهنگ خدمت رسانی در حوزه سلامت با روحیه جهادی؛ لزوم اجرای پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» را به عنوان خدمتی ماندگار و تاریخ ساز در تجلی هرچه بیشتر خدمات ارزنده مدافعان سلامت توصیف کرد.

 

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» ایجاد بستر ارتقای کیفی خدمات داوطلبانه و جهادی در حوزه سلامت، با بهره مندی از تعهد و تخصص کادر مجرب تمامی رسته های شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را رسالتی عظیم از سوی مدافعان سلامت دانست و افزود: این امر با هدف نمایش اقتدار مکتب عشق و ایثار در بین افراد جامعه، از طریق تعامل سازمان ها و ارگان های مرتبط و با به کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات لازم در حال انجام است.

او با بیان اینکه برنامه ریزی و برقراری بسترهای مناسب برای ایجاد و استمرار هماهنگی، مهم ترین پیش شرط موفقیت در اجرای هر برنامه اجرایی است، اظهار کرد: بی شک تداوم همکاری و همدلی مسوولان، در کنار ایجاد و گسترش تعامل با مدافعان سلامت، می تواند آغازی شکوهمند و موفقیت آمیز در اجرای برنامه های پیشنهادی بوده و به عنوان تجربه ای برای تدوین برنامه های آتی مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر هاشمی اصل لزوم همکاری و برگزاری نشست های مستمر در خصوص بررسی مراحل پیشرفت کار و ارایه بازخوردها را امری ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به لزوم و اولویت سنجی در برگزاری نشست های هم اندیشی، راهکارهای تقویت و توسعه هرچه بیشتر این پویش باید مورد توجه مجریان آن قرار گیرد.

تلاش برای ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان ناب ترین مکتب عشق و ایثار در بین مردم

فرمانده سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: هدف از طراحی پویش «اربعینی با سلیمان خدمت» که از سیزدهم دی، آغاز و تا بیست و دوم بهمن سال جاری به مدت چهل روز ادامه دارد، ایجاد تفکر بسیجی و انقلابی و نیز هم افزایی مشارکت بین واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ترویج مکتب شهید سلیمانی، به عنوان ناب ترین مکتب عشق و ایثار در بین آحاد ملت، شناخته شده است.

 

سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» با ارایه جزییات برنامه های پیشنهادی در این پویش افزود: لزوم مشارکت و بهره مندی از تخصص و تعهد نیروهای مخلص جهادی و نیز بهره گیری از دامنه تعاملات برون سازمانی هر یک از مجریان مداخله گر در این پویش، نقش ارزنده ای در تقویت اجرایی آن به دنبال دارد.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش فرهنگ سازی به عنوان یکی از دستاوردهای اجرای این پویش تاکید کرد: طی فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «در زمینه های فرهنگی دنبال کار تشریفاتی و ویترینی نباشید، نمایش دادن کار فرهنگی، نه تنها فایده ای ندارد، بلکه ضرر هم دارد.» در زمینه فرهنگ باید دنبال کارهای محتوایی و اصیل و واقعی بود که نیاز امروز عموم مردم کشور است.

سرهنگ پاسدار صمصام تمرکز بر حسن اجرای شیوه این پویش و نیز پرهیز از نمایش هرگونه فعالیت را سرلوحه تفکر جهادی و انقلابی هر یک از مجریان این طرح عنوان کرد.

همچنین در این نشست، مسوولان بسیج برادران و خواهران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز معرفی شدند و حکم مسوولیت سرپرست پایگاه کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برادران به «منصور مدرکی» و سرپرستی مسوولیت پایگاه خواهران به «زهرا کاظم پور» اهدا شد.

 

حجت الاسلام «حجت اله نوایی» معاون تربیت و آموزش بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست حضور داشت.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 52512
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید