• 1400/06/02
  • - تعداد بازدید: 350
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

هم اندیشی مسوولان حوزه سلامت، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری نظم در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا

1400/06/01


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از همکاری مشترک فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی با این شبکه در راستای برقراری نظم و امنیت در سالن واکسیناسیون 9 دی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" گفت: با توجه آغاز واکسیناسیون گروه سنی میانسال و افزایش بار مراجعه به مرکز واکسیناسیون این شهرستان، نشست هم اندیشی با سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با هدف ایجاد نظم بیشتر و ارایه خدمات بهتر به مراجعان برگزار شد.

او ضمن قدردانی از مشارکت نیروی انتظامی و بسیج سپاه در مدیریت و کنترل بیماری کرونا طی نوزده ماه گذشته، افزود: بسیار خرسندیم که در سایه نظم و امنیت نیروهای انتظامی، فرصت خدمتگزاری به مردم شهرستان در پایگاه واکسیناسیون و مرکز 16 ساعته منتخب کووید19 را به دست آورده ایم.

 

 

برامکی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 600 دز واکسن نوبت اول و دوم در پایگاه واکسیناسیون 9 دی تزریق می شود، اضافه کرد: 47 هزار و 399 دز نوبت اول و 21 هزار و 559 دز نوبت دوم واکسن کرونا در این شهرستان از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا به امروز به گروه های مختلف تزریق شده است.

این نشست با حضور سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" فرمانده انتظامی کازرون، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارکنان شبکه و بسیجیان برگزار و مقرر شد روزانه دو نفر از نیروی انتظامی و سه نفر از نیروهای بسیجی در سالن واکسیناسیون 9 دی همکاری داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 45722
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید