• 1401/04/15
  • - تعداد بازدید: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

هفته ازدواج فرصتی برای ترغیب جوانان به ازدواج دور از تجمل گرایی

1401/04/15


سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون ضمن گرمیداشت هفته ازدواج با شعار "ازدواج آسان" بر ضروت گسترش فرهنگ ازدواج دور از تجمل گرایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محسن معینی" با بیان اینکه ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی هر فرد است که اگر به درستی انجام شود می تواند زمینه ساز موفقیت های بعدی در جوانان باشد، گفت: نوع رفتاری که والدین با یکدیگر در منزل و در حضور فرزندانشان دارند می تواند در تصمیم گیری جوانان درباره ازدواج موثر باشد.

او افزود: دین مبین اسلام همواره ازدواج ساده را مورد تاکید قرار داده است چرا که گسترش این فرهنگ، سبب می شود تا افراد جامعه از گناه و فساد در امان باشند و با تشکیل خانواده، ضمن دستیابی به امنیت و آرامش با عشق و محبت، الفبای زندگی و ارزش های متعالی را به نسل آینده منتقل کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون با تاکید بر اینکه پویایی و شادابی جامعه با ازدواج آسان میسر می شود، ادامه داد: ازدواج امری مقدس و مهم برای بقای جامعه و حفظ اخلاقیات و ارزشهای والای انسانی است که الزام عملی به آسان گرفتن آن در بین خانواده ها بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان را حل خواهد کرد.

معینی با اشاره به سیاست های کلی جمعیت، ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به تمامی دستگاه ها و ادارات، گفت: تحقق و اجرای درست این سیاست مهم و حیاتی، مستلزم نگاه جمعی و مسوولانه در کلیه سطوح قانون گذاری، اجرایی و نظارتی است و تشویق جوانان به ازدواج دور از تجملات و همراه با درک متقابل زوج های جوان، زمینه دستیابی به اهداف سیاست کلی جمعیت را فراهم می کند.

او اضافه کرد: کارشناسان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون به مناسبت هفته ازدواج کارگاه های آموزشی حضوری و برنامه های متنوعی مانند جشنواره و همایش در زمینه ازدواج سالم و آسان، اجرای مسابقه همراه با اهدای جوایز، توزیع پمفلت و کتابچه های آموزشی همراه با مشاوره های رایگان در سطح شهرستان برای گروه جوانان برگزار می کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63096
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید