• 1399/09/05
  • - تعداد بازدید: 372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نظارت نیروی انتظامی شهرستان کازرون بر شیوه فعالیت صنوف بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان

1399/09/05


سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با حضور در تیم گشت سیار نیروی انتظامی فعالیت صنوف و مشاغل مختلف را بر اساس تصمیمات اخیر شورای تامین شهرستان، بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا و بر اساس تصمیمات شورای تامین شهرستان فعالیت مشاغل گروه یک که تامین کننده نیازهای ضروری شهروندان هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز و فعالیت مشاغل گروه 2، سه و چهار از چهارم تا چهاردهم آذر تعطیل اعلام شد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با صنوف متخلف و افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود، افزود: در همین راستا فرمانده نیروی انتظامی و تیم همراه، در بازدید میدانی، شیوه فعالیت صنوف را کنترل کردند.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان با ابراز قدردانی از این اقدام نیروی انتظامی از شهروندان خواست با پایبندی به محدودیت های ایجاد شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا و رعایت اصول بهداشتی، ضمن همدلی با کارکنان حوزه بهداشت و درمان، سلامت خود و اطرافیانشان را قربانی سهل انگاری ها نکنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33053
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید