• 1400/07/28
  • - تعداد بازدید: 329
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نظارت اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر روند ارایه خدمت در بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون

1400/07/28


رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف بررسی روند ارایه خدمت به بیماران در بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون از این مرکز درمانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: دکتر "مهرزاد لطفی" و هیات همراه با حضور در بخش های اورژانس حاد تنفسی، داخلی و واحد تریاژ اورژانس، شیوه ارایه خدمت به مراجعان را بررسی کردند.

 

دکتر "بندر برامکی" افزود: در این بازدید، رییس دانشگاه ضمن عیادت و گفت و گو با بیماران، میزان رضایت آنها از خدمات دریافت شده در این مرکز درمانی را ارزیابی کرد.

 
 

دکتر "اورنگ ایلامی" معاون درمان، دکتر "علی اکبری" معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر "سالار خواجه پور" مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و جمعی دیگر از مدیران ارشد دانشگاه در این بازدید نیز حضور داشتند.

 
 

بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون با 128 تخت مصوب و 186 تخت فعال، دارای بخش های، اورژانس، بستری اتفاقات، اتاق عمل، بخش زایمان، CCU، زنان، اطفال، جراحی عمومی، داخلی، ICU، NICU، دیالیز، کولیز، چشم، جراحی گوش، حلق و بینی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، سی تی اسکن، کلینیک تخصصی و کلینیک پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر به ریاست دکتر "حسین مرادی سروستانی" است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49122
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید