• 1400/11/07
  • - تعداد بازدید: 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست کمیته فصلی بسته خدمت سلامت کارکنان ادارات در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1400/11/07


نشست کمیته فصلی بسته خدمت سلامت کارکنان ادارات در دفتر رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با اشاره به ضرورت راه اندازی دبیرخانه سلامت از سوی کارشناسان مبارزه با بیماری های غیرواگیر و بهداشت حرفه ای، گفت: واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر به عنوان دبیر و واحد بهداشت حرفه ای به عنوان رییس این کمیته، ضمن تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان، برای سایر ادارات نیز اقدام کنند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه بسته خدمت سلامت کارکنان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به تمامی شبکه ها ارسال خواهد شد، از کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون خواست اقدامات ضروری در این زمینه تا دستیابی به نتیجه مطلوب را انجام دهند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در ادامه گفت: حفظ سلامت کارکنان ادارات به عنوان نیروی مولد و کارآمد که کارآیی آنها از جنبه کیفی و کمی برای پیشبرد اهداف سازمان اهمیت دارد، یکی از اولویت های حوزه سلامت کشور است.

 
 

"زهرا طهماسبی" با تاکید بر ضرورت انجام پیشگیری سطح اول با هدف جلوگیری از ابتلای کارکنان ادارات به بیماری های غیرواگیر و بروز ناتوانی و معلولیت، از کارشناسان ستادی خواست نسبت به ارایه پیشنهادات خود در این زمینه جهت ارسال دستورالعمل به ادارات شهرستان اقدام کنند.

این نشست با حضور جمعی از کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 54419
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید