• 1398/12/20
  • - تعداد بازدید: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست کمیته بحران پیشگیری از کروناویروس در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1398/12/19


یازدهمین کمیته بحران شبکه بهداشت و درمان کازرون در خصوص بررسی وضعیت و اقدامات مقابله با کروناویروس جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در نشست روزانه بررسی اقدامات مقابله با ویروس جدید رییس این شبکه بر همدلی و همکاری شبانه روزی کارکنان بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری و جلوگیری از وقوع وضعیت بحرانی تاکید کرد.

دکتر "بندربرامکی" از مسوولان واحدهای ستادی، ارایه مستندات اقدامات انجام شده را به واحد مبارزه با بیماری های واگیر خواستار شد و آموزش به عموم مردم در زمینه مدیریت استرس ناشی از کروناویروس از سوی واحد سلامت روان را ضروری دانست.

 
 

در ادامه "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز ضمن تاکید بر لزوم عملکرد مسوولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت بر اساس برنامه عملیاتی و دستورالعمل های ارسالی از دانشگاه در خصوص مقابله با کروناویروس، افزود: مراقبان سلامت و بهورزان ضروری است علاوه بر ارایه خدمات سلامت به  مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی، از فراخوان جمعیت تحت پوشش جهت دریافت مراقبت های بهداشتی به این مراکز، به منظور پیشگیری از ابتلا به کروناویروس پرهیز نموده و در صورت امکان پیگیری مراقبت گروه های پرخطر را به صورت تلفنی انجام دهند.

این نشست با حضور مسوولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار و انجام مصوبات جلسه پیشین این کمیته نیز بررسی شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 21013
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید