• 1400/12/03
  • - تعداد بازدید: 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست هم اندیشی گرامیداشت هفته ملی سلامت مردان در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1400/12/03

نشست برنامه ریزی اجرای برنامه های هفته ملی سلامت مردان ایران (سما) در دفتر رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه مهمترین عامل تهدید کننده سلامت مردان بعد از بیماری های قلبی عروقی را سرطان ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردان جامعه و مشغله فکری و کاری آنها، هفته ملی سلامت مردان فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع اهمیت سلامت مردان در خانواده و جامعه است.

دکتر "بندر برامکی" افزود: در سال جاری این رویداد در شرایطی برگزار می شود که همه گیری کووید 19 با ورود سویه جدید امیکرون اهمیت توجه همگانی به اصول اولیه پیشگیری از این بیماری مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشو و ضد عفونی کردن دستها و انجام واکسیناسیون را بیشتر کرده است.

 
 

کارشناس بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون در ادامه گفت: هفته سلامت مردان با هدف تلاش برای افزایش آگاهی مردان و تشویق آنان به مشارکت درتوسعه برنامه های بهداشتی پایه و واکسیناسیون که می تواند به عبور جامعه از این بحران کمک نماید، با شعار "مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری کرونا، محافظت جمعی" برگزار خواهد شد.

"فریده روستا" از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته ملی سلامت مردان در کازرون را انجام غربالگری مردان میانسال از نظر فاکتورهای خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در بازه زمانی یک ماهه از سوی مراقبان سلامت عنوان کرد.

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون و جمعی از کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55626
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید