• 1401/12/14
  • - تعداد بازدید: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست هم اندیشی مسوولان حوزه سلامت کازرون و اداره آموزش و پرورش در راستای آموزش مزایای ازدواج به هنگام، آسان و پایدار به والدین دانش آموزان

1401/12/07


معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون از برگزاری نشست هم اندیشی مسوولان حوزه سلامت با نماینده اداره آموزش و پرورش شهرستان، در زمینه اجرای برنامه های آموزشی ترویج فرهنگ ارزشمندی ازدواج به هنگام، آسان و پایدار، ویژه والدین دانش آموزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "زهرا طهماسبی" ضمن فرارسیدن هفته ملی جوان با شعار "ازدواج به هنگام، آسان، موفق و پایدار" گفت: بر اساس ماده 33 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش و پرورش مکلف به تربیت و آموزش مهارت های سبک زندگی اسلامی ایرانی، رشد شخصیت فردی و اجتماعی، مهارت های فردی، ترویج فرهنگ ارزشمندی ازدواج، خانواده و فرزندآوری و مسوولیت پذیری برای تشکیل و تعالی خانواده، در قالب برنامه های آموزشی، پژوهشی و تربیتی در مدارس است.

 
 

او افزود: آموزش و مهارت های تربیتی دوران بلوغ و ازدواج از طریق آموزش مستمر به اولیاء دانش آموزان و کارکنان آموزشی، متناسب با سن دانش آموزان و بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی به صورت حضوری از مهمترین محورهای آموزش در مدارس است.

طهماسبی اضافه کرد: کارگاههای آموزشی از سوی کارکنان شبکه بهداشت و درمان و برای سه گروه دانش آموزان، والدین و کارکنان متناسب با نیاز آنها در مدارس ارایه خواهد شد.

 
 

این نشست با حضور دکتر "محسن معینی" سرپرست شبکه، کارشناسان واحدهای سلامت خانواده، آموزش سلامت و سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون و "هادی زال زاده" معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74875
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید