• 1401/07/12
  • - تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست هماهنگی نظارت کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان بر مراکز تابعه شبکه بهداشت و درمان

1401/07/12


نشست هماهنگی نظارت کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون بر مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، معاون بهداشت شبکه با اشاره به خودارزیابی انجام شده از سوی مسوولین مراکز بهداشتی بر اساس چک لیست پایش جامع وزارتی، گفت: تیم کارشناسان ستادی مرکز بهداشت در روزهای آینده با حضور در مراکز بهداشتی، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت، نسبت به ارزیابی عملکرد آنها بر اساس چک لیست اقدام خواهند کرد.

 
 

"زهرا طهماسبی" از مسوولان واحدهای ستادی خواست، راهنمای ارزیابی سنجه های مربوط به هر واحد در چک لیست را در اختیار سایر کارشناسان تیم نظارتی قرار داده تا هنگام بازدید از مراکز زیرپوشش شبکه، مورد استفاده قرار دهند.

او بر ضرورت ثبت گزارش بازدیدها در دفاتر نظارتی مراکز از سوی کارشناسان تیم نظارتی تاکید و اضافه کرد: پس از اتمام بازدیدها، پسخوراند ارزیابی انجام شده با امضای پایش کننده و پایش شونده نیز برای رفع مشکلات موجود به مراکز ارسال شود.

این نشست با حضور دکتر "محسن معینی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون و کارشناسان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 67346
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید