• 1399/09/01
  • - تعداد بازدید: 348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست هماهنگی اجرای طرح آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی در دفتر حوزه بسیج الزهرا (س)

1399/09/01


نشست هماهنگی و برنامه ریزی استفاده از توانمندی نیروهای بسیجی در اجرای طرح آموزش تلفنی خودمراقبتی به بیماران دیابتی در دفتر حوزه بسیج خواهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشتی شبکه با اشاره به مصوبات نشست پیشین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در راستای مقابله با کروناویروس، گفت: این طرح با مشارکت نیروهای بسیجی و مراقبان سلامت در قالب آموزش تلفنی خودمراقبتی به بیماران دیابتی تحت پوشش پایگاه های پزشک خانواده به مدت دوهفته اجرا خواهد شد.

 
 

"زهرا طهماسبی" با تاکید بر اهمیت کیفیت اجرای این طرح، استفاده از نیروهای بسیجی آشنا به حوزه بهداشت را ضروری عنوان و ابراز امیدواری کرد با ارایه آموزش به بیماران دیابتی، گامی موثر در حفظ سلامت این گروه از بیماران و پیشگیری از ابتلای آنها به بیماری کووید19 برداشته شود.

او در ادامه با اشاره به مشارکت نیروهای بسیج محلات با شبکه بهداشت و درمان در راستای حفظ قرنطینه خانگی مبتلایان به کووید19، بر ضرورت حفظ محرمانگی اطلاعات مبتلایان تاکید کرد.

این نشست با حضور "طاهره بیاتی" کارشناس مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهید "پیرویان"، سرگرد پاسدار "محمدکاظم دهقانی" جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، "سعید زارع خفری" مسوول گروه های جهادی کازرون و "طیبه علیپور" فرمانده حوزه بسیج الزهرا (س) برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 32808
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید