• 1399/08/22
  • - تعداد بازدید: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با کارشناسان مامایی پزشک خانواده روستایی با محوریت بررسی شاخص های بهداشتی

1399/08/22


نشست معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با کارشناسان مامایی پزشک خانواده روستایی با هدف بررسی و ارتقای شاخص های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست "زهرا طهماسبی" بر عزم جدی تر و تلاش بیشتر ماماهای پزشک خانواده روستایی و هماهنگی آنها با پزشکان و کارشناسان مراکز خدمات جامع سلامت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی تاکید کرد.

 
 

کارشناس مسوول واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون نیز در خصوص شیوه مراقبت از بیماران دیابتی در اپیدمی کرونا، ثبت خدمات انجام شده در سامانه سیب و آموزش خودمراقبتی به بیماران دیابتی نکاتی عنوان کرد.

"طاهره بیاتی" گفت: در این نشست مقرر شد در زمان اپیدمی کرونا بیمارانی که دارای قند خون ناشتا در محدوده 70 تا 130 و HbA1c کمتر از 7 دارند، فاصله مراقبت بیماران از سوی مراقبان سلامت سه ماهه و از سوی پزشکان  6 ماهه انجام شود.

در ادامه کارشناس بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهید پیرویان با اشاره به پایین بودن شاخص مراقبت میانسالان در 6 ماهه نخست سال جاری بر انجام مراقبت های این گروه هدف با مراجعه آنها به مراکز خدمات جامع سلامت تاکید کرد.

"فریده روستا" ضمن ضرورت برنامه ریزی در راستای انجام صددرصدی مراقبت های شیوه زندگی سالم، سلامت باروری و یائسگی تا پایان بهمن، افزود: در صورت مراجعه حضوری افراد، مراقبت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 32486
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید