25 مهر 1403

  • 1403/07/08
  • - تعداد بازدید: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست قرارگاه جوانی جمعیت با محوریت بررسی روند اعطای زمین مسکونی به خانواده های دارای فرزند سوم به بالا در فرمانداری ویژه کازرون

قرارگاه جوانی جمعیت با محوریت بررسی روند اعطای زمین مسکونی به خانواده های دارای فرزند سوم به بالا، در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با اشاره به ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر تامین زمین یا احداث واحد مسکونی به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر و بیان مصوبات نشست های پیشین قرارگاه در خصوص ایجاد شهرک منفصل در حاشیه کازرون، از اداره راه و شهرسازی گزارش اقدامات انجام شده را درخواست کرد.

دکتر "محسن معینی" با بیان اینکه ماده 7 قانون جمعیت، به تامین خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان در دانشگاهها، موسسات آموزش عالی دولتی و حوزه علمیه دولتی اشاره دارد، بر ضرورت تامین خوابگاه در مراکز آموزشی، تاکید کرد.

او افزود: در این نشست که به ریاست "علی بلیانی" معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه برگزار شد، روسای دانشگاههای کازرون گزارشی از اقدامات خود در زمینه اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل و امکان ایجاد خوابگاه های متاهلی ارایه دادند.

معینی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد اداره راه و شهرسازی کد ملی متقاضیان مسکن را در اختیار شبکه بهداشت و درمان با هدف تفکیک متقاضیان شهری و روستایی قرار دهد؛ همچنین با هماهنگی اداره جهاد کشاوری، تغییر کاربری اراضی شخصی حاشیه شهر که قابل واگذاری به متقاضیان مسکن است را پیگیری کند./س.تدینی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109212