• 1400/08/06
  • - تعداد بازدید: 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست شورای خیرین تامین سلامت در فرمانداری ویژه کازرون

1400/08/06


نشست شورای خیرین تامین سلامت شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست فرماندار ویژه کازرون گفت: در سفیر اخیر استاندار به شهرستان، موضوع احداث مرکز شیمی درمانی در قطب غرب فارس به مرکزیت کازرون از سوی نیکوکار عرصه سلامت "اصغر طاهری" مطرح شد که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و نیاز به این مرکز در راستای کاهش آلام بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنها که هزینه های اضافی مراجعه به مرکز استان را متحمل می شوند، مورد استقبال قرار گرفت.

 
 

"علی مظفری" افزود: در شهرستان کازرون زیرساخت های لازم برای احداث مرکز شیمی درمانی وجود دارد و حتی شهرستان های همجوار نیز می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز در ادامه گفت: شهرستان کازرون به عنوان قطب درمان غرب فارس خدمات تخصصی در بخش جراحی مغز و اعصاب، مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان و انجام سی تی اسکن و ام آر آی را به شهرستان های کوه چنار، رستم، نورآباد ممسنی و فراشبند ارایه می دهد و احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی می تواند بار هزینه های اضافی مبتلایان به سرطان را کاهش دهد.

دکتر "بندر برامکی" ضمن اعلام آمادگی مسوولان حوزه سلامت در زمینه فراهم سازی مقدمات احداث مرکز شیمی درمانی در کازرون، افزود: نیکوکاران عرصه سلامت نقش بسیار مهمی در تامین و ارتقای سطح خدمات ارایه شده در حوزه سلامت دارند که قابل تقدیر است.

 
 

او اضافه کرد: پس از کسب موافقت این نیکوکار عرصه سلامت برای ساخت و تجهیز مرکز شیمی درمانی 10 تختخوابی در بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون، مقرر شد شبکه بهداشت و درمان پیگیری های لازم برای کسب مجوز و ساخت مرکز شیمی درمانی را انجام دهد.

این نشست با حضور دکتر "حسین مرادی سروستانی" رییس بیمارستان ولیعصر (عج)، "محسن روزبهی" رییس شورای اسلامی شهر کازرون، دبیر مجمع و اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان و "اصغز طاهری" نیکوکار عرصه سلامت برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49463
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید