• 1399/09/29
  • - تعداد بازدید: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست شورای تامین شهرستان کازرون با محوریت مدیریت و کنترل بیماری کووید19

1399/09/29


نشست شورای تامین شهرستان کازرون با محوریت بررسی وضعیت و اقدامات مقابله با کروناویروس در فرمانداری ویژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست رییس شبکه با اشاره به نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری مبتلایان به کووید19، شرکت در دورهمی ها و مجالس عروسی و ترحیم را بیشترین علت ابتلای افراد به این بیماری ویروسی عنوان کرد.

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه بعد از عبور از موج سوم کرونا، آمار بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) به میزان مورد انتظار کاهش نیافته است؛ بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم، مسوولان اجرایی و تمامی سازمان ها و ادارات در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری تاکید کرد.

 
 

او با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید حاج "قاسم سلیمانی" و مشارکت مطلوب نیروهای بسیج با کارکنان حوزه سلامت در این طرح ملی، برگزای منظم و منسجم کمیته های شهرستانی این طرح و ارایه گزارش اقدامات انجام شده  به شبکه بهداشت و درمان را خواستار شد.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان از مهمترین مصوبات این نشست به تعطیلی بازار روز شهرداری، نظارت بیشتر شهرداری بر برگزاری مراسم تدفین فوتی ها با حضور تعداد محدود افراد در آرامستان ها، جلوگیری از چاپ آگهی های ترحیم و عروسی از سوی چاپخانه ها با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محدودیت ساعت فعالیت صنوف شهرستان و منع تردد خودروها در روزهای شنبه و یکشنبه آخر ماه با توجه به در پیش رو بودن شب یلدا، اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34240
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید