• 1400/08/06
  • - تعداد بازدید: 212
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست درون بخشی کمیته اجرایی واکسیناسیون کرونا در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1400/08/06


نشست کمیته اجرایی واکسیناسیون کووید19 با محوریت شیوه نامه صدور کارت الکترونیک واکسن، در دفتر رییس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست رییس شبکه با اشاره به تزریق 134 هزار و 278 دز نوبت اول و 91 هزار و 781 دز نوبت دوم واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه انجام دو نوبت واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین راهکار رهایی از پاندمی کووید19 است، احتمال به وجود آمدن شرایطی مبنی بر ضرورت انجام دو نوبت واکسن برای استفاده از خدمات عمومی در آینده نزدیک وجود دارد.

دکتر "بندر برامکی" افزود: با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی دریافت کارت واکسن سامانه وزارت بهداشت است، افرادی که دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه vcr.behdasht.gov.ir نسبت به دریافت کارت دیجیتال اقدام کنند.

 
 

او با اشاره به احتمال بروز موج ششم بیماری از افراد بالای 12 سال که تا به امروز جهت دریافت نوبت اول واکسن مراجعه نکرده اند خواست به پایگاه های واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند تا ضمن حفظ سلامت خود، مجموعه سلامت را در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و مهار اپیدمی یاری رسانند.

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارشناسان ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهید "پیرویان" برگزار و جزییات شیوه نامه صدور کارت الکترونیک واکسن از سوی معاون بهداشتی تشریح شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49451
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید