• 1399/07/29
  • - تعداد بازدید: 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست درون بخشی اعضای ستاد اجرایی مدیریت و کنترل بیماری کووید19 در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/07/30


نشست درون بخشی ستاد اجرایی مدیریت و کنترل بیماری کروناویروس در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کروناویروس، بر عزم جدی تر و برنامه ریزی هدفمند کارکنان حوزه سلامت در راستای پیشگیری از بروز موج سوم شیوع این بیماری تاکید کرد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" ضمن تاکید بر لزوم مراقبت از گروه های هدف به ویژه گروه های در معرض خطر بیشتر ابتلا به بیماری کووید19 از جمله زنان باردار و بیماران با مشکل زمینه ای، استفاده از تمامی ظرفیت های حوزه بهداشت در راستای حساس سازی و آگاهی بخشی عمومی نسبت به خطرات این بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع شتابگونه بیماری را ضروری خواند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان نیز از انجام نه هزار و ششصد نمونه گیری آزمایشگاهی از افراد مشکوک به کرونا و بهبودی دو هزار و 124 نفر از افراد مبتلا به کووید19 در شهرستان از ابتدای اپیدمی کروناویروس در کشور تا به امروز خبر داد و بر لزوم تشدید نظارت کارشناسان سلامت محیط بر فعالیت تالارها و اماکن شخصی برگزاری مجالس تاکید کرد.

 
 

"زهرا طهماسبی" با اشاره به موقعیت پادگان های آموزشی به عنوان مکانی تجمعی با احتمال بیشتر سرایت بیماری، افزود: نظارت بر محدودیت برگزاری برنامه های دسته جمعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در این مکان های نظامی از سوی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس ضرورت دارد.

این نشست با حضور کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار و مصوبات جدیدی در دستور کار قرار گرفت./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31325
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید