• 1398/05/15
  • - تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست درون بخشی اجرای برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان

در نشست درون بخشی برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان عنوان شد: دیابت، بیماریهای قلبی عروقی و سرطانها پیامدهای نامطلوب اضافه وزن و چاقی در کودکان 98/5/15

نشست درون بخشی اجرای برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان، با حضور رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت کازرون در دفتر ریاست این شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست کارشناس مسوول واحد تغذیه این شبکه پیامدهای نامطلوب اضافه وزن و چاقی در کودکان را بروز بیماری دیابت، بیماریهای قلبی عروقی و انواع سرطانها در دوره بزرگسالی برشمرد و گفت: برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان به صورت ملی در حال برگزاری است.

 
 

"شهلا خلفی" هدف کلی از اجرای این برنامه را پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: محورهای عمده این برنامه شامل اصلاح الگوی تغذیه ای، مراقبت تغذیه ای و اقدامات پیشگیری از اضافه وزن و چاقی در کودکان زیر 6 سال است.

شایان ذکر است در این نشست که مسوولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان نیز حضور داشتند، شرح وظایف و اهداف اختصاصی هر واحد به منظور کاهش شیوع چاقی در کودکان و نوجوانان، مشخص شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 8599
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید