• 1401/04/13
  • - تعداد بازدید: 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست برون بخشی اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه در اداره آموزش و پرورش کازرون

1401/04/13


نشست هماهنگی اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه با حضور کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون و مسوولان اجرایی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید پیرویان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری های واگیر به ویژه ویروس کرونا در پایگاه های سنجش مانند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و گندزدایی محیط از سوی عوامل اجرایی، نوآموزان و والدین تاکید کرد.

 
 

"زهرا داودی" گفت: ضرورت اندازه گیری صحیح قد، وزن و غربالگری با کیفیت تست های بینایی سنجی، شنوایی سنجی و تست هوش نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این نشست بود.

او افزود: ضمن توزیع پوسترهای اصول پیشگیری از بیماری های واگیر و شست و شوی دست، در زمینه فرآیند ارجاع نوآموزان به پزشکان خانواده برای انجام معاینات و کنترل موارد شپش سر در پایگاه های سنجش نیز همفکری شد و بر ضرورت بازدید از پایگاه های سنجش و ارزیابی عملکرد آنها بر اساس چک لیست تاکید شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 62975
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید