• 1399/11/29
  • - تعداد بازدید: 346
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته سلامت مردان در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/11/29


نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته سلامت مردان در دفتر رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، معاون بهداشتی این شبکه با بیان اینکه هر سال هفته اول اسفند هفته ملی سلامت مردان نامگذاری شده است، گفت: با توجه به بحران جهانی همه گیری کووید 19، ابتلا و مرگ و میر مردان آسیب های جدی به سلامت و اقتصاد خانواده و جامعه وارد می کند.

 
 

"زهرا طهماسبی" افزود: در چنین شرایطی اطلاع رسانی، تلاش برای افزایش آگاهی مردان به موضوع سلامتی به ویژه حفظ سلامت خود در مقابل بیماری کووید19 با در نظر گرفتن ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه، انجام مراقبت های به موقع در بیماری های زمینه ای، تشویق و ترغیب آنها به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی پایه و رعایت شیوه زندگی سالم می تواند به عنوان یک راهکار در ارتقای سلامت آنها باشد.

کارشناس بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهید "پیرویان" نیز ضمن بیان شعار هفته ملی سلامت مردان با عنوان "همه گیری کرونا، توجه بیشتر به سلامت مردان" گفت: مردان برای عبور از این دوره سخت زندگی و حفظ و ارتقای سلامت خود نیازمند آگاهی، هوشیاری و توجه بیشتر به مقوله سلامت دارند.

 
 

"فریده روستا" اضافه کرد: هفته ملی سلامت مردان با توجه به شرایط همه گیری کرونا، فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و حساس سازی جامعه و دولت در خصوص اهمیت سلامت مردان در خانواده و جامعه است.

این نشست با حضور کارشناسان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37287
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید