• 1400/07/11
  • - تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست بررسی و رفع چالش های مسیر ارایه خدمت کلینیک NCD کازرون

1400/07/11


نشست بررسی و رفع چالش های مسیر ارایه خدمت کلینیک پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر (NCD) در دفتر رییس بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با بیان اینکه کلینیک پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر در هفته دولت سال جاری راه اندازی شده است، گفت: با توجه به استقبال مردم و ارجاع بیماران از مراکز بهداشتی و مطب های خصوصی به این مرکز جهت پیشگیری و کنترل بیماری هایی نظیر سرطان ها، دیابت، فشارخون بالا و بیماری های قلبی عروقی، افزایش تعداد روزهای ارایه خدمت در این مکان نیاز اساسی مردم شهرستان است.

دکتر "بندر برامکی" افزود: پس از هم اندیشی مسوولان حوزه سلامت مقرر شد کلینیک NCD پنج روز کاری در هفته از شنبه تا چهارشنبه فعال باشد و مشاوره فوق تخصص غدد نیز روزهای چهارشنبه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام پذیرد.

 
 

او اضافه کرد: بر اساس مصوبه این جلسه، انجام ماموگرافی و حضور پزشک متخصص رادیولوژی برای تفسیر و ارایه گزارش ماموگرافی ها و انجام سونوگرافی مراجعان به دو روز در هفته، روزهای یکشنبه و سه شنبه، ارتقا یافت و مشاوره متخصص قلب و عروق از شنبه تا سه شنبه و مشاوره کارشناس تغذیه نیز چهارشنبه ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام خواهد شد.

این نشست با حضور دکتر "حسین مرادی سروستانی" رییس بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، "طاهره بیاتی" کارشناس مسوول مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهید "پیرویان" و "مریم پیرالو" مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 48099
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید