• 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست بررسی و تجزیه و تحلیل شاخص های تفاهم نامه بهداشتی واحد آموزش سلامت در مرکز بهداشت شهید پیرویان کازرون

نشست بررسی و تجزیه و تحلیل شاخص های تفاهم نامه واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون با حضور معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت گفت: در این نشست ضمن تجزیه و تحلیل شاخص های تفاهم نامه سال 1402، علل دست نیافتن برخی شاخص ها به حد مورد انتظار نیز بررسی و راهکارهای ارتقای این شاخص ها در سال جاری نیز عنوان شد.

"مریم مشایخ" با بیان اینکه جلسات آموزشی سفیران و داوطلبان سلامت باید بر اساس محتوای آموزشی نرم افزار هر خانه یک پایگاه سلامت و عناوین خودمراقبتی برگزار شود، افزود: بهورزان و مراقبان سلامت علاوه بر ثبت جلسات آموزشی برگزار شده در فایا اکسل اطلاعات سفیران سلامت، نسبت به ثبت در سامانه الکترونیک آموزش اقدام کنند.

او با اشاره به نامطلوب بودن شاخص خودمراقبتی فردی، بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای ارتقای شاخص و تربیت سفیران سلامت تاکید کرد.

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون و مسوولان و ناظران مراکز خدمات جامع سلامت برگزار و اولویت های بهداشتی سال 1403 برای اجرا به مراکز خدمات جامع سلامت، ابلاغ شد./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103560
کلیدواژه