• 1398/12/25
  • - تعداد بازدید: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اعضای شورای تامین شهرستان کازرون در راستای مقابله با کروناویروس در فرمانداری ویژه این شهرستان

1398/12/25


اعضای شورای تامین شهرستان کازرون در راستای بررسی وضعیت و اقدامات مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری ویژه شهرستان، گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در نشست شورای تامین این شهرستان با عنوان قرارگاه مقابله با کروناویروس مزین به نام شهید دکتر "علی اکبر پیرویان"، فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در روزهای گذشته در زمینه تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و گندزدا، ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده به خودکفایی کامل در زمینه تولید و عرضه ماسک در شهرستان کازرون دست یابیم.

"داریوش دهقان" ضمن تاکید بر حساس سازی و تداوم آموزش های پیشگیری کننده به عموم مردم در راستای جلوگیری از وقوع بحران ناشی از افزایش مبتلایان به کروناویروس در شهرستان، از ادامه تعطیلی بازار و محدودیت فعالیت صنوف خشکبارفروشی و قنادی نیز خبر داد.

در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان کازرون گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقویم چهل و یک ساله خود با بحران های متعددی روبرو بوده است که از جمله می توان به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که نتیجه و دستاورد آن حفظ مرزهای کشورمان بود.

 
 

حجت الاسلام "محمد صباحی" افزود: امیدواریم دستاورد جبهه مقابله با کروناویروس حفظ چهره ماندگار کارکنان بهداشتی و درمانی و بسیجیان به عنوان اسطوره های این نبرد و ارتقای سطح بهداشت در جامعه باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون نیز ضمن ارایه آمار مبتلایان به کووید19 در این شهرستان، از فعال بودن ایستگاه های تب سجی در مبادی ورودی شهرستان، تداوم نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر مراکز عرضه مواد غذایی و تقویت تیم واکنش سریع و بیماریابی واحد مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهید پیرویان در راستای مقابله با کروناویروس خبر داد.

دکتر "بندر برامکی" با قدردانی از عملکرد شورای تامین در مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ابراز امیدواری کرد با همدلی و مشارکت مردم، ادارات و سازمان ها در راستای پیشگیری از وقوع بحران ناشی از شیوع کرونا موفق عمل نماییم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 21247
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید