• 1400/04/14
  • - تعداد بازدید: 307
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست اعضای ستاد کرونای شهرستان کازرون در پی روند رو به رشد شناسایی بیماران مبتلا به کرونا

1400/04/13


نشست اعضای ستاد کرونای شهرستان کازرون در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست رییس شبکه ضمن ارایه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، گفت: ویروس جهش یافته هندی موسوم به کرونا دلتا قدرت سرایت بالاتری نسبت به نوع انگلیسی و چینی دارد و در فضاهای بسته ظرف کمتر از یک دقیقه می تواند به افرادی که فاصله فیزیکی را رعایت ننموده و بدون ماسک با یکدیگر در ارتباط هستند سرایت کند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با اشاره به روند رو به افزایش آمار بیماران بستری در تنها بیمارستان کازرون، افزود: با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، اعمال محدودیت در فعالیت صنوف متناسب با وضعیت موجود و فعال تر شدن کمیته رهگیری و مراقبت طرح شهید حاج "قاسم سلیمانی"هستیم.

 
 

فرماندار ویژه کازرون نیز ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مردم و صاحبان مشاغل در موج پنجم شیوع بیماری در اجرای محدودیت های اعمال شده، بر ضرورت تقسیم بندی شهر به مناطق بیست و هفت گانه و نظارت مدیران بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مناطق، اعلام وضعیت هشدار کرونایی با حضور آمبولانس های اورژانس 115، آتش نشانی و نیروی انتظامی با هدف اطلاع رسانی به عموم مردم در سطح شهر به مدت سه روز متوالی تاکید کرد.

"علی مظفری" با بیان اینکه شفاف سازی، آگاهی بخشی و برقراری ارتباط مطلوب با مردم بهترین راهکار در اتخاذ تصمیمات مناسب در راستای فعالیت صنوف مختلف است، ادامه فعالیت تالارهای برگزاری مجالس، باشگاه های ورزشی و آرایشگاه ها را ملزم به برگزاری نشست هم اندیشی با اتحادیه این صنوف دانست.

او ضمن اشاره به ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 22، محدوده ساعت فعالیت بازاریان و باقی صنوف را از صبح تا ساعت 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 18 الی 21:30 اعلام و اضافه کرد: رستوران ها و اغذیه فروشی ها تنها مجاز به عرضه غذا به شیوه بیرون بر هستند و عرضه قلیان در کافی شاپ ها نیز ممنوع است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون بر ضرورت تعطیلی پارک ها، نظارت بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها بر جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان ها و جلوگیری از هرگونه تجمع در فضاهای بسته تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43579
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید