• 1400/05/11
  • - تعداد بازدید: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

نشست اعضای ستاد مقابله با کروناویروس در فرمانداری ویژه کازرون

1400/05/11

نشست اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرماندای ویژه کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با اشاره به روند رو به رشد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون از راه اندازی بخش درمان سرپایی بیماران کرونایی در این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر "بندر برامکی" گفت: سهل انگاری و بی توجهی عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، دلیل افزایش بار مراجعه روزانه به مرکز شانزده ساعته منتخب کووید19 برای انجام تست تشخیص قطعی کرونا ویروس است.

 
 

او ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سایر ادارات شهرستان برای مقابله با موج پنجم بیماری، از نیروی انتظامی خواست برای نظم دهی سالن واکسیناسیون، متولیان حوزه سلامت را یاری رسانند.

برامکی افزود: خاموشی پارک ها و فضاهای سبز، جلوگیری از ازدحام جمعیت در این اماکن با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی و صدور جریمه برای خودروهای پارک شده جنب تفرجگاه ها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، تعطیلی سالن های برگزاری مجالس، ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی و هم اندیشی با استانداری فارس در زمینه امکان تعطیلی عمومی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

این نشست با حضور "علی مظفری" فرماندار ویژه، "کرم اله رنجبر" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مسوولان سایر ادارات شهرستان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 44800
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید