• 1399/07/28
  • - تعداد بازدید: 420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

نشست اعضای ستاد اجرایی مقابله با کرونا در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون

1399/07/27


نشست اعضای ستاد اجرایی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه با اشاره به انجام 9 هزار و ششصد نمونه گیری آزمایشگاهی از افراد مشکوک به کووید19 در شهرستان از ابتدای شیوع بیماری تا کنون، گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد تخت های بستری تنها بیمارستان کازرون به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با تاکید بر ظرفیت معین تخت های بستری بیمارستان ولیعصر (عج)، افزود: در صورت بی توجهی شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش تعداد مبتلایان در روزهای آینده، احتمال ایجاد اختلال در ارایه خدمات درمانی به بیماران دور از انتظار نیست.

او ضمن برشمردن اقدامات تیم واکنش سریع شبکه بهداشت و درمان در مواجهه با مبتلایان به کووید19، از انجام 198 مورد بازدید مشترک بازرسان سلامت محیط، فرمانداری، اتاق اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بسیجیان از واحدهای صنفی، سازمانی و اداری در دو نوبت صبح و عصر در طول دو هفته گذشته خبر داد.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان سه راهکار اساسی پیشگیری و مقابله با بیماری کووید19 را رعایت بهداشت دست ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد.

 
 

برامکی از مصوبات این نشست به تعطیلی تالارها و سالن های برگزاری مجالس، ادامه روند آموزش مجازی مدارس و دانشگاه ها، جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک ها با تدابیر شهرداری و نظارت نیروی انتظامی، استفاده اجباری ارایه دهندگان و گیرندگان خدمت در ادارات از ماسک، تعطیلی مراکز ورزشی دولتی و خصوصی، ادامه تعطیلی ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی درون شهری و محدودیت در تعداد جابجایی مسافر در تاکسی ها، تعطیلی تفرجگاه امامزاده "سید حسین (ع)" و ممنوعیت حضور بیش از 10 نفر در دفاتر ازدواج، اشاره کرد.

این نشست با حضور "داریوش دهقان" فرماندار ویژه و "امیرحسین مرادی" معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی و کارشناسان سلامت محیط و بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان کازرون و سایر اعضا در فرمانداری ویژه برگزار شد./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31172
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید