• 1398/11/06
  • - تعداد بازدید: 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون در نشست با مسوولان ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان تاکید کرد/تلاش جدی در راستای دستیابی به حد انتظار شاخص های تفاهم نامه با معاونت بهداشتی دانشگاه

1398/11/6

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون، از برگزاری نشست با مسوولان ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان و مسوولان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سالن اجتماعات این شبکه، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "زهرا طهماسبی" گفت: به منظور ارتقای کیفی نظارت بر واحدهای محیطی، طی نشست با مسوولان ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان و مسوولان مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، علاوه بر آموزش شیوه صحیح نظارت بر واحدهای زیر مجموعه بهداشتی، همچنین نحوه پایش و ارزیابی عملکرد پزشک خانواده روستایی، بر تلاش جدی در راستای دستیابی به حد انتظار شاخص های تفاهم نامه با معاونت بهداشتی دانشگاه، تاکید شد.

 
 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت همچنین خواستار ارایه گزارشات هفتگی میزان شاخص های تفاهم نامه، به این معاونت شد تا در صورت لزوم، به منظور دستیابی به حد مورد انتظار شاخص ها، مداخله فوری انجام شود.

این نشست با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون، مسوولان ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان و مسوولان و ناظران مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، طی دو روز به صورت مجزا برگزار شد.

 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18976
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید