• 1402/09/28
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشارکت روسای اداره صمت، اتاق اصناف و رئیس حوزه نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کازرون در پویش ملی سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون از مشارکت روسای اداره صمت، اتاق اصناف و رئیس حوزه نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در پویش ملی سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محسن معینی" با اشاره به آغاز پویش غربالگری فشارخون بالا از 20 آبان 1402 در سراسر کشور، گفت: با توجه به اینکه فشارخون بالا و دیابت دو فاکتور خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی است، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این پویش را با هدف شناسایی و غربالگری این دو بیماری راه اندازی کرده است.

او با بیان اینکه تا بیست و هشتمین روز از آذر 1402، بیش از 28 درصد جمیعیت بالای 18 سال این شهرستان در پویش ملی سلامت شرکت کرده اند، از همه افراد بالای 18 سال دعوت کرد با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای سلامت، پایگاههای پزشک خانواده و خانه های بهداشت، نسبت به ارزیابی سلامت خود و مشارکت در این پویش اقدام کنند.

رئیس حوزه سلامت کازرون افزود: با استقرار تیم سیار غربالگری فشارخون بالا و دیابت در محل اتاق اصناف شهرستان، رییس اداره صمت، هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس حوزه نظارت بر اماکن عمومی به این پویش پیوستند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91686
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید