• 1398/06/05
  • - تعداد بازدید: 155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لزوم ارایه خدمات سلامت به کودکان کار و خیابانی در نشست برون بخشی با ادارات

در نشست برون بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس تاکید شد: شناسایی و ارایه خدمات سلامت به کودکان کار و خیابانی 98/6/5

نشست برون بخشی به منظور ساماندهی و ارایه خدمات سلامت به کودکان کار و خیابانی در دفتر معاون بهداشتی شبکه بهداشت کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی این شبکه خواستار همکاری، مشارکت و استفاده از پتانسیل نهادها و ادارات مرتبط، در راستای تامین سلامت کودکان کار و خیابانی، شد.

کارشناس مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهید پیرویان نیز ضمن بیان اهمیت تامین سلامت کودکان کار، خواستار شناسایی نوجوانان بازمانده از تحصیل و کودکان کار با همکاری ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی و سایر ادارات مرتبط، شد.

 
 

"زهرا داودی" بر ارایه خدمات سلامت به این گروه از کودکان و نوجوانان بر اساس بسته های خدمات گروه سنی 5 تا 18 سال ویژه پزشک و مراقب سلامت و ثبت اطلاعات مراقبت از آنها در سامانه یکپارچه بهداشتی تاکید کرد.

او ادامه داد: در این نشست که نمایندگان اداراتی از قبیل شهرداری، جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسوولان واحدهای ستادی سلامت روان، آموزش سلامت، بهداشت محیط و حرفه ای، جلب مشارکت مردمی و مبارزه با بیماریهای واگیر مرکز بهداشت شهید پیرویان حضور داشتند، مقرر شد ادارات مرتبط، اسامی کودکان کار و خیابانی را به شبکه بهداشت و درمان به منظور ارجاع آنها به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای سلامت و پزشکان خانواده اعلام کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 9259
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید