• 1400/07/12
  • - تعداد بازدید: 393
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

قدردانی نیروهای مسلح از مسوولان و کارکنان حوزه سلامت کازرون

1400/07/12


امام جمعه و فرماندهان سپاه پاسداران، نیروی زمینی ارتش، آمادگاه چمران و نیروی انتظامی کازرون با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج)، از کارکنان حوزه سلامت به پاس نوزده ماه نبرد در جبهه مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این آیین امام جمعه کازرون گفت: در بحران نوزده ماهه همه گیری ویروس کرونا مردان واقعی میدان جنگ شناخته شدند و چهره های ماندگاری از آن ها در اذهان عمومی به یادگار ماند.

 
 

حجت الاسلام و المسلمین "محمد صباحی" با اشاره به وحشت مردم در روزهای نخست ورود ویروس کرونا به کشور، افزود: در آن روزهای سخت، کارکنان حوزه بهداشت و درمان خود را سپر دفاعی مردم کردند و نیروهای بی ادعای نظامی، انتظامی و بسیج سپاه نیز در کنار آنها به میدان جنگ آمدند.

او با تاکید بر اینکه این آخرین حضور ما در صحنه نیست، اضافه کرد: ضمن ارج نهادن به وجود ارزشمند، فکر و ایده متعالی کارکنان حوزه سلامت، اعلام آمادگی خود را برای حضور در سایر صحنه ها اعلام می کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان در ادامه گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس کارکنان حوزه درمان در کنار نیروهای مسلح بودند و امروز نیروهای ارتش، سپاه و بسیجیان پشتیبان حوزه سلامت در میدان جنگ با کرونا هستند.

دکتر "بندر برامکی" با اشاره به پیوند دفاع مقدس و دفاع سلامت، افزود: حضور نیروهای مسلح در کنار ما، مایه ایجاد امید و انگیزه در نبرد با ویروس منحوس کروناست و امیدواریم در سایه ولیعهدی نایب بر حق امام زمان (عج) بتوانیم خدمتگزاران صدیقی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشورمان باشیم.

 
 

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کازرون با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه زینت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه ما در کنار شما کارکنان مخلص حوزه سلامت تا مهار کامل ویروس کرونا ایستاده ایم.

سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" به مشارکت بسیجیان در تیم های نظارتی و حمایتی طرح شهید حاج "قاسم سلیمانی"، اختصاص سالن ورزشی سپاه برای انجام واکسیناسیون عمومی، تغسیل اموات کرونایی از سوی طلاب بسیجی و مشارکت نیروهای بسیج و ارتش در موج چهارم و پنجم بیماری کرونا در توزیع کپسول های اکسیژن در بیمارستان ولیعصر (عج) اشاره و اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح در کنار سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه به عنوان چهار مولفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این آیین با حضور دکتر "حسین مرادی سروستانی" و جمعی از کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار و با اهدای لوح سپاس از مسوولان حوزه سلامت قدردانی شد.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 48184
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید