• 1400/09/23
  • - تعداد بازدید: 186
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

قدردانی مسوولان حوزه سلامت از عملکرد داوطلبان متخصص سلامت فعال در ادارات کازرون

1400/09/23


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون در جمع داوطلبان متخصص سلامت ادارات، به نقش مهم آنها در ارتقای سطح سواد سلامت کارکنان دولت اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" ضمن قدردانی از مشارکت های مطلوب داوطلبان متخصص سلامت ادارات با متولیان سلامت در راستای برآورد میزان سلامت کارکنان دولت، بر ضرورت بررسی، شناسایی و رفع چالش های بهداشتی موجود در محل خدمتشان، تاکید کرد.

 
 

او با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تمام ظرفیت ها، تامین کننده 25 درصد سلامت جامعه است و 75 درصد باقی مانده نیازمند مشارکت های بین بخشی است، گفت: داوطلبان سلامت به عنوان رابطان سیستم بهداشت و جامعه، نقش موثری در افزایش سطح سواد سلامت مردم ایفا می کنند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان نیز در ادامه با اشاره به 22 ماه تلاش در راستای مقابله با ویروس کرونا، به مشارکت مطلوب داوطلبان سلامت در اجرای برنامه واکسیناسیون اشاره کرد.

 
 

"زهرا طهماسبی" افزود: مهمترین نقش داوطلبان سلامت آگاهی بخشی به جامعه در حوزه سلامت است و انتظار داریم آموزش های ارایه شده از سوی کارشناسان بهداشتی، به سایر افراد جامعه انتقال داده شود.

تقدیر از داوطلبان سلامت از سوی کارشناس جلب مشارکت مردمی شبکه بهداشت و درمان و بیان نکاتی پیرامون تفاهم نامه سند ملی سلامت روان از سوی کارشناس واحد سلامت روان از دیگر محورهای این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52062
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید